
NA TÝDEN OD 11.4. 2011
ÚKOLY NA PSANÍ
NA PONDĚLÍ:
- DOPLŇOVACÍ CVIČENÍČKA Z LISTU "VYJMENOVANÁ SLOVA HROU" - SAMOSTATNÝ VYTRŽENÝ LIST DOSTALY ÚPLNĚ VŠECHNY DĚTI V PÁTEK(MARTINOVI JSEM HO POSLALA PO HANCE).
- KDO STÁLE NEODEVZDAL VYPLNĚNÉ PRACOVNÍ LISTY Z PRVOUKY (KOSTRA A VNITŘ. ORGÁNY ČLOVĚKA A ÚKOL PŘEDCHOZÍ)
OSTATNÍ ÚKOLY - SPÍŠ JEN SHRNUTÍ, CO DĚLÁME
- OŘEZANÉ TUŽKY, TROJÚHELNÍK S RYSKOU, KRUŽÍTKO
- MALÁ NÁSOBILKA RYCHLE NAZPAMĚŤ - TOTO NÁSOBENÍ A DĚLENÍ JE ZÁKLADEM PRO TO, ABY ŽÁCI DOKÁZALI DĚLIT SE ZBYTKEM A NÁSOBIT SLOŽITĚJŠÍ PŘÍKLADY. POKUD NEUMÍ DODNES MALOU NÁSOBILKU, MAJÍ PROBLÉM S TÍM DALŠÍM. TENTO TÝDEN BUDE KAŽDÝ DEN PĚTIMINUTOVKA A UŽ RYCHLÁ A PŘÍSNĚJI ZNÁMKOVANÁ (PĚT PŘÍKLADŮ NA NÁSOBENÍ A PĚT NA DĚLENÍ - ŽÁDNÁ CHYBA=1, JEDNA CHYBA=2, DVĚ CHYBY=3, TŘI CHYBY=4, ČTYŘI A VÍCE CHYB=5)
- URČOVÁNÍ SLOVNÍCH DRUHŮ
- VŠECHNA VYJMENOVANÁ SLOVA NAZPAMĚŤ
- VĚDĚT, CO SE URČUJE U PODSTATNÝCH JMEN A SLOVES A CO TO ZNAMENÁ:
PODSTATNÉ JMÉNO - PÁD, ČÍSLO, ROD, ŽIVOTNOST
SLOVESO - OSOBA, ČÍSLO, ČAS
PÁDY: 1. KDO, CO, 2. KOHO ČEHO, 3. KOMU ČEMU, 4. KOHO, CO, 5. OSLOVUJEME, VOLÁME, 6. (O) KOM, ČEM, (S) KÝM, ČÍM
ČÍSLO: JEDNOTNÉ, MNOŽNÉ
ROD: MUŽSKÝ, ŽENSKÝ, STŘEDNÍ
ŽIVOTNOST - POUZE U MUŽSKÉHO RODU
OSOBA: 1., 2., 3.
ČÍSLO: JEDNOTNÉ, MNOŽNÉ
ČAS: MINULÝ, PŘÍTOMNÝ, BUDOUCÍ
- UŽ UMĚT RYCHLE VYJMENOVAT ZÁJMENA OSOBNÍ (JÁ, TY, ON, ONA, ONO, MY, VY, ONI, ONY, ONA)
NA ÚTERÝ:
- TEST Z PRVOUKY - NAJDETE HO V PRVOUCE TADY NA WEBOVKÁCH ČI V UČIVU NA PŘÍŠTÍ TÝDEN
NA TĚLOCVIK
1. STOJ ROZKROČNÝ, NAPNUTÉ NOHY A DOTKNOUT SE ŠPIČKAMI PRSTŮ PŘI PŘEDKLONU
2. VYDRŽET CHVILKU VE DŘEPU A MÍT CELÁ CHODIDLA NA ZEMI - NEZVEDAT PATY
3. TURECKÝ SED A KRÁSNĚ ROVNĚ SEDĚT - NEHRBIT SE
4. LEH NA PŘEDLOKTÍ, NOHY LEHCE NAD ZEM A KMITAT NOHAMA "NŮŽKY" OSMKRÁT + ODPOČINEK A ZASE OSMKRÁT
5. PĚT KRÁSNÝCH DŘEPŮ S VÝSKOKEM
6. PŘES TĚLOCVIČNU - CVÁLÁNÍ, POSKOKY
7. KOTOUL VPŘED A ŠPLH NA TYČI DO PŮLKY - KDYŽ NEJDE, NEVADÍ - ALE POKAŽDÉ SE POKUSIT
8. HODIT DRUHÉMU MÍČ A UMĚT MÍČ OD DRUHÉHO ZASE CHYTIT (SPRÁVNĚ MÍŘIT, NEHÁZET SCHVÁLNĚ JINAM)
9. DODRŽOVÁNÍ PRAVIDEL V TĚLOCVIČNĚ A PŘI PŘECHÁZENÍ DO TĚLOCVIČNY A ZASE ZPÁTKY DO TŘÍDY - POKUD SE ŘEKNE, ŽE SE NĚKAM NELEZE, TAK SE TAM NELEZE - NEBEZPEČÍ, POKUD SE ŘEKNE, ŽE JE ROZCVIČKA, TAK SE CVIČÍ, POKUD JE HRA, TAK SI NEUBLIŽUJEME A NECHODÍME SI ZNUDĚNĚ SEDAT NA LAVIČKU, POKUD SOUTĚŽÍME, TAK SE NIKOMU NEPOSMÍVÁME A NENADÁVÁME MU, KDYŽ JE POMALEJŠÍ, POKUD NĚCO VYSVĚTLUJI, TAK POSLOUCHÁME
10. ZVLÁDNOUT RYCHLÝ NÁSTUP (STÁT V ŘADĚ A NESTRKAT SE)
11. MINUTU V KLIDU LEŽET NA ZÁDECH A MÍT ZAVŘENÉ OČI
12. VÁLENÍ SUDŮ A PLAZENÍ SE NA ŽÍNĚNCE
VÝTVARNÁ VÝCHOVA - NOSIT SI POMŮCKY, PRACOVAT SÁM I VE SKUPINCE, UMĚT SI PO SOBĚ UKLIDIT, NEDĚLAT JINÉ VĚCI NEŽ VV (HRÁT SI HRU NA MOBILU, HONIT SE PO TŘÍDĚ, TVRDIT, ŽE NEVÍM, JAK TO MÁM DĚLAT A NEDĚLAT NIC, NIČIT OSTATNÍM PRÁCI...)
HUDEBNÍ VÝCHOVA - SNAŽIT SE ZPÍVAT ČI POSLOUCHAT, UMĚT ZAPSAT HOUSLOVÝ KLÍČ, ROZPOZNAT NOTU CELOU, PŮLOVOU, ČTVRŤOVOU, OSMINOVOU, ŘÍCT A ZAPSAT DO NOTOVÉ OSNOVY NOTY c1, d1, e1, f1, g1, a1, h1, c2
PRACOVNÍ ČINNOSTI - ZALOŽIT SI S KAMARÁDEM (KAMARÁDY) HERBÁŘ (KAŽDÝ Z KAMARÁDŮ NAJDE A USUŠÍ JEDNU ROSTLINKU, ZJISTÍ JEJÍ CELÝ NÁZEV A ZAPÍŠE) - NA KONCI KVĚTNA KAŽDÁ SKUPINA UKÁŽE CELÉ TŘÍDĚ (NEJMÉNĚ 8 ROSTLINEK), NEMUSÍ TRHAT S KOŘÍNKY, STAČÍ JEN NADZEMNÍ ČÁST ROSTLINKY. MŮŽE TO BÝT FORMOU KARTIČEK, KTERÉ SI DĚTI BUDOU ZAKLÁDAT DO DESEK.